reklama

Vášnivé argentínske tango, čierny muž a tri krásne ženy

Dnes ma očarila hudba a nálada sobotňajšej argentínskej noci dokonale. Ešte teraz počujem úžasnú pieseň Por una cabeza a vidím obrazy ako vystrihnuté z môjho obľúbeného filmu Vôňa ženy s Al Pacinom. Ešte stále mi znie v ušiach vášnivé argentínske tango, hudba tak horúca, že aj sneh za dve hodiny zmizol zo Zochovej ulice, naozaj:) Ešte stále vidím žiarivý úsmev vynikajúceho čokoládového speváka a vnímam čisté opojenie životom, aké som dnes autenticky prežila. Život je krásny v kruhu srdečných priateľov, očarujúci v spoločnosti príjemného muža a v rytme tanga je spaľujúci ako žiara tejto noci.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (22)
Špeciálny hosť večera vynikajúci spevák Lazaro
Špeciálny hosť večera vynikajúci spevák Lazaro (zdroj: My space speváka)

Dnes večer sa pre nás Bratislava zmenila na Buenos Aires, kolísku argentínskeho tanga prenesenú do kaviarne Scherz na Partizánskej ulici. Dnes večer tu totiž hrala kapela Porque Tango s hosťom, vynikajúcim kubánskym spevákom Lazarom de Jesus Hodelin, tú najkrajšiu zmes argentínskych táng, po akých som len túžila.

Keď sme prichádzali do príjemnej kaviarne Scherz po Zochovej ulici, chodníky boli pokryté snehom, museli sme preto ísť po ceste. Keď sme po úžasnom zážitku odchádzali, sneh z chodníkov akoby zázrakom zmizol. Musela ho rozpustiť tá zázračná zmes vzrušujúcej a tajomnej hudby, ktorá sa liala z kaviarne Scherz oknami, dverami a vyliala sa až do bratislavských ulíc.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Porque Tango naplnilo priestory kaviarne do plna. Nielen ľuďmi, z ktorých mnohí museli v úplne zaplnenej kaviarni počas koncertu stáť ale aj naše srdcia, ktoré počúvali za nás. Kapela zahrala zmes nádherných argentínsky táng a vynikajúci spevák Lazaro nás, tri krásne ženy, preniesol šmahom ruky a svojim úsmevom tisícky kilometrov ďaleko do Latinskej Ameriky, z ktorej pochádza.

Tango je hudba, ktorá vám nedovolí zostať chladnými. Buď vás neočarí, čo si neviem celkom dobre predstaviť alebo vás chytí do svojich horúcich rytmov, melódie radosti aj utrpenia a už nepustí. Parket sa tak počas koncertu viac a viac zapĺňal tancujúcimi pármi, z ktorých sálala vášeň pre tento vzrušujúci tanec a my sme mali nielen hudobné ale aj vizuálne zážitky.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Keď nakoniec Lazaro pridal ako prídavok na moje želanie, ešte raz moje najkrajšie tango, pieseň Por una cabeza, nezostalo mi nič iné, iba skonštatovať, že život je stále iba jeden a užívať si ho treba teraz a tu, lebo dnes môže byť navždy....

....a tak aj vám prajem takéto zážitky, kde sa hudba, tanec, ľudia a nálada premenia na putovanie časom, kde sa môžete šmahom fantazijného prútika ocitnúť kdekoľvek na svete, kde si len zaprajete. Ja som sa dnes túlala ulicami Buenos Aires a cítila vibrácie argentínskeho tanga, akoby som v tom náručí Al Pacina bola ja sama.

Adriana Bagova

Adriana Bagova

Bloger 
  • Počet článkov:  36
  •  | 
  • Páči sa:  1x

O mne by mal vypovedať text, tak len dúfam, že aj dačo podnetné. Zoznam autorových rubrík:  Čo mi nedá spávaťČo sa deje u nás vonkuĽudia v nás - rozhovoryMôj takmer súkromný životSpomienky na budúcnosť

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu