reklama

Bizarné zvyky na Slovensku

Pri výrobe domácich klobás, prispela pravá ruka nášho domáceho klobásmajstra, do vienka slovenských bizarností, teda zvykov prepytujem priam strašidelných, svojou veľmi zaujímavou troškou do mlyna. Veď toť, čítajte.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)
Klobása tá povznáša
Klobása tá povznáša (zdroj: FŠ)

Viete, čo sa na južnom Slovensku robí pri zabíjačke? No u nás na Záhorí len tak pracuje už od skorého rána, pri poriadnej zime, no a samozrejme aj je a aj pije pálenku. A na juhu, v Hurbanove, stará mama našej kamarátky, hádzala oči zabitej svine na stenu hospodárskej budovy. Vážne! Tam boli až do večera pekne nalepené.A to som si myslela, že ma len tak dačo neprekvapí.Prispejte aj vy do mojej zbierky bizarností, lebo toto treba ozaj spísať, aby na tradičné zvyky nezabúdať. Veď tento som si musela overiť, či som dobre počula.

Adriana Bagova

Adriana Bagova

Bloger 
  • Počet článkov:  36
  •  | 
  • Páči sa:  1x

O mne by mal vypovedať text, tak len dúfam, že aj dačo podnetné. Zoznam autorových rubrík:  Čo mi nedá spávaťČo sa deje u nás vonkuĽudia v nás - rozhovoryMôj takmer súkromný životSpomienky na budúcnosť

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu