reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Adriana Bagova

Adriana Bagova

Bloger 
  • Počet článkov:  36
  •  | 
  • Páči sa:  1x

O mne by mal vypovedať text, tak len dúfam, že aj dačo podnetné. Zoznam autorových rubrík:  Čo mi nedá spávaťČo sa deje u nás vonkuĽudia v nás - rozhovoryMôj takmer súkromný životSpomienky na budúcnosť

reklama

Môj takmer súkromný život

Ako sme si užili na ulici Bratislavy

Adriana Bagova

Ako sme si užili na ulici Bratislavy

Štvrtok bol skvelý deň. Popoludní sme boli v čajovni. Priamo v centre starého mesta Bratislavy. Nie na čaji. Pochutnávali sme si na pivku. Zrazu, ako to už býva, po pár deci dobrého Bernarda, sme sa príjemne uvoľnili a potom to prišlo...

  • 2. okt 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 781x
  • 14
Dá sa prehrať s láskou?

Adriana Bagova

Dá sa prehrať s láskou?

Ja myslím, že sa s láskou prehrať nedá, lenže povedzte to 15 - ročnej budúcej matke, ktorá si práve spravila pozitívny test či žene, čo dnes v noci utiekla pred kopancami. Čo si myslíte vy, dá sa s láskou vyhrať či prehrať?

  • 14. dec 2008
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 1 586x
  • 17
50 posledných prianí alebo môj Bucket list

Adriana Bagova

50 posledných prianí alebo môj Bucket list

Najbrutálnejším duševným cvičením, aké si môžete spraviť, je napísať si vlastný nekrológ. Príhovor, ktorý by odznel na vašom pohrebe, ak by ste pohreb mali práve dnes. Vyskúšajte si to, je to naozaj brutálne poohliadnutie sa po svojich hodnotách, slovách, vzťahoch a činoch.

  • 30. nov 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 093x
  • 56
Ako som prekonala najužšie miesto mojej duše

Adriana Bagova

Ako som prekonala najužšie miesto mojej duše

Mali ste niekedy nočnú moru, že ste zaseknutí v úzkom priestore a nemôžete ani dopredu ani dozadu? Keď máte pocit, že vás steny za chvíľu úplne primačknú a vy tam zahyniete? Báli ste sa niekedy lietať alebo plaviť na mori? Ak áno, potom viete, aké je to víťazstvo, keď to zrazu prekonáte.

  • 16. nov 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 316x
  • 2
O chvíľu sú dušičky a ja viem, že tie tohtoročné sú zvláštne

Adriana Bagova

O chvíľu sú dušičky a ja viem, že tie tohtoročné sú zvláštne

Rok 2008 je plný strát a nálezov, ako hádam žiaden doteraz. Najprv začal tak pekne. Vybuchujúce ohňostroje pri Dunaji, oslava príchodu Nového roku za zvukov môjho obľúbeného klaviristu Richarda Rikkona a potom zakrátko, oslava mojich narodenín v kruhu skvelých priateľov, na ktorú doteraz spomíname. Prebehol január a ja som si našla novú prácu. Všetko sa darilo, svet bol úhľadný ako v krištáľovej guli i keď ho neobchádzali choroby a starosť o zdravie muža, čo mi dal nielen priezvisko ale aj svoju nekonečnú lásku. Na začiatku februára som oslávila s mojim otcom, ťažko trpiacim chorobou jeho 78.narodeniny. Nevedela som, že budú posledné.

  • 30. okt 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 778x
  • 6
reklama
Ako zmerať mužskú lásku

Adriana Bagova

Ako zmerať mužskú lásku

Medzi nami dámami, ako to už býva, sme sa nedávno v Medickej záhrade rozprávali o tom, ako správna žena usúdi, ktorý partner je ten najlepší. Čím je žena atraktívnejšia tým viac mužov sa okolo nej krúti. Ako teda spozná, ktorý je pán Mac vysnený? Odpoveď je jasná, podľa skutkov a nie podľa slov a už vôbec nie sľubov. Ktoré skutky však naozaj zavážia? Dámy a páni, nech sa páči, pohádajte sa so mnou.

  • 16. okt 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 799x
  • 168
Už ste sa cítili pri školskej látke ako dementi?

Adriana Bagova

Už ste sa cítili pri školskej látke ako dementi?

Ja som sa tak cítila naposledy včera. Pomáhala som dcére s vypĺňaním skúšobného Monitoru zo slovenského jazyka a literatúry. Skúste si to, okamžite omladnete.

  • 11. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 080x
  • 20
reklama
SkryťZatvoriť reklamu